Ervaringen

Ouders kiezen om meerdere redenen voor De Rieburch. Zij vinden het bijvoorbeeld prettig dat De Rieburch acht losse groepen heeft en dat de groepen niet groot zijn. Zo krijgt ieder kind de aandacht die hij of zij nodig heeft. Er worden goede resultaten behaald, omdat het onderwijs van goede kwaliteit is. Daarnaast ervaren ouders de aanwezigheid van de taalklas als positief.

Wij delen de ervaringen van ouders en leerlingen graag. Er is een medezeggenschapsraad en we zetten ouder- en leerlingenenquĂȘtes in.

Het is een heel leuke school. Er is altijd een fijne sfeer, het is gezellig en leuk op school.

Leerling

Ik krijg goede uitleg en heb een goede juf. Er wordt goed les gegeven. Als je iets moeilijk vindt, dan helpen ze je en zoeken werk dat bij je past.

Leerling

Iedereen is welkom op school. Hierdoor vind je er alle culturen door elkaar heen, dat is heel waardevol.

Ouder

Goede vriendelijke leerkrachten. Meelevend, betrokken, laagdrempelig en flexibel. Overleg is altijd mogelijk.

Ouder

Leuke uitstapjes en activiteiten voor de kinderen. Betrokken leerkrachten die de leerlingen zien en uitdagen.